the world does not revolve around

love

its happiness

something retarded that i always face is boys liking me.why me? why me? why me?

if they say its coz of my looks,i say their blind.but not all of them can be blind right? if they say its coz im smart.get out of here.if they say its coz of tchoukball.i hate you.but the girls think its coz of my personality

is it?

facebook ink again
so this is like a similar post to dot [.] poo but with different contents

people involved

[there are 97 comments so i edited it a little]

you know what? i might die half way editing this whole comment thing

JULIAN POH JIA YOU PURSUE THE GIRL OF UR DREAMSSS!!!!!!!!!!!! =) lmfao

Gabriel’s status

isabella : who is it? is it me? coz becky said so

gabriel : no.someone else

isabella : oh thank gawd

gabriel : lol.you cant be that popular

isabella : i counted.i have around ten people who like me.WHO DOES ZAC LIKE??? just curious

gabriel : i thought everyone knew

-than ej comes in-

ej : zac ❤ isabella i think

gabriel : nope.your absolutely wrong

isabella : WHO DOES HE LIKE

gabriel : i cant tell.nid security level clearance.high classification files

-than zephy comes in-

zephy : julian poh like isabella,yu wei

ej : see i was right!

gabriel : hmph.julian poh…GOOD LUCK!

-than julian comes in-

julian : GABRIEL AND ZEPHY WHY MUST YOU HAVE A BIG MOUTH?

gabriel : i have a big mouth but a small jaw sadly…btw im doing adverts for you.no offense

ej : what? you’re lucky to have so many guys who admirer you

gabriel : juian likes this man.way to go!!! (:

isabella : IM NOT LUCKY TO HAVE SO MANY ADMIRERS OK? maybe actually i am *grins*

ej : yo.chillax.i was just complimentin’ you in a GOOD way [e jun…you are lame for using the word chillax]

-kyosei comes in-

kyosei : write a comment…

isabella : *stones* im the only girl in this debate

gabriel : more like discussion

-gabriella [gab] joins in-

gab : isa:im joining in too so dont be too happy
julian : OMG ISA TOO?!?!

-followed by yuwei-

yuwei : SHUDDUP GABRIEL!!! U SUCK LA ZEPHY AND GABRIEL!! okay gabriel at least u did try to keep ur mouth shut but U FAILED!!

gab : oh yeah.forgot to mention zac or rather duckling ❤ lavon [really?]

-zachary comes in-

zac : =)) i dont understand why anyone will like phua corn face… well maybe except shaun and julian… they both have very bad taste… ps gabriel u r not to tell anyone who i like, anyway, i dont like anyone at the mean time…
julian : I WILL NEVER LIKE ISA..SHE IS TOOOO….i only like yuwei i will never like isa
-now cheryl-
cheryl : so honest…now everyone knows
okay fine thats it.the rest is about enkainia and some other shit drama that ain’t related
Advertisements